poniedziałek, 5 listopada 2012

pierwszy post, to nieudany post

Jestem dziewiętnastoletnią uczennicą jednego z publicznych technikum gdzieś w kujawsko-pomorskim. Może nawet znasz mnie osobiście, może tylko z widzenia, może mijasz mnie obojętnie na ulicy, może mnie nienawidzisz. Jestem zwykłą nastolatką, która codziennie zmaga się z problemami tego świata - z wiecznie spóźniającymi się autobusami, złamanym sercem i trądzikiem. Pisanie kocham od zawsze. Moją pierwszą, napisaną w wieku 5 lat "powieść" mam do dziś. W moich opowieściach poruszę tematy, które bolą, czasem śmieszą, są na porządku dziennym, ale ludzie tacy jak ja czy Ty boją się lub wstydzą rozmawiać o nich otwarcie. Wszelkie podobieństwo do osób i zdarzeń jest przypadkowe.

5 komentarzy:

  1. Chętnie będę tutaj zaglądać :)

    Pozdrawiam,
    Grabaż.

    OdpowiedzUsuń
  2. fajny blog :)

    obserwuję i czekam na więcej :D

    zapraszam do mnie :3
    http://photos-and-live.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. jak narazie słabo zapraszam do mnie

    OdpowiedzUsuń
  4. Ciekawie się zapowiada. ;) Dobrze że poświęciłaś bloga na ważne sprawy. ;)
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie: toguitur.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Jak na razie bardzo mi się tutaj spodobało, tak więc obserwuję :)

    meredithcrue.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję bardzo za każdy komentarz. Szanuję krytykę.